Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Олексенко Я$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4
1.

Олексенко Я. 
Тарас Шевченко в Бігачі [Електронний ресурс] / Я. Олексенко // Українська література в загальноосвітній школі. - 2014. - № 3. - С. 41-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ulvzsh_2014_3_11
Попередній перегляд:   Завантажити - 50.286 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Олексенко Я. А. 
Наукові концепти становлення корпоративної культури в історії економічної думки [Електронний ресурс] / Я. А. Олексенко // Науковий погляд: економіка та управління. - 2018. - № 3. - С. 63-70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vamsue_2018_3_11
Попередній перегляд:   Завантажити - 319.874 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Олексенко Я. А. 
Соціально-економічний зміст та передумови становлення корпоративної культури на підприємстві [Електронний ресурс] / Я. А. Олексенко // Науковий вісник Херсонського державного університету. Сер. : Економічні науки. - 2019. - Вип. 33. - С. 117-122. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdu_en_2019_33_25
Попередній перегляд:   Завантажити - 580.668 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Тюхтенко Н. А. 
Формування корпоративної культури як основи підвищення конкурентоспроможності підприємства [Електронний ресурс] / Н. А. Тюхтенко, С. М. Макаренко, Я. А. Олексенко // Економічний вісник університету. - 2020. - Вип. 44. - С. 98-106. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecvu_2020_44_16
Оцінка конкурентоспроможності підприємства є складним багатофакторним завданням, яке зводиться до виявлення найбільш значущих числових показників конкурентоспроможності і їх інтеграції. Необхідність агрегування всіх показників зумовлена тим, що об'єкт моделювання (ефективне функціонування підприємства) вимагає не тільки узагальнюючих характеристик, але й упорядкування окремих його елементів за певними властивостями і принципами. Особливої актуальності набуває проблема формування обгрунтованої корпоративної культури як основи забезпечення зростання конкурентоспроможності підприємства. За сучасних умов ведення бізнесу нагальною проблемою є запровадження обгрунтованої системи оцінювання ефективності формування корпоративної культури і встановлення тісного зв'язку з конкурентоспроможністю підприємства. Практично всі дослідники теорії оцінки та управління конкурентоспроможністю займаються пошуком ефективної системи управління, що сприяла би швидкому реагуванню господарюючого суб'єкта на зміну зовнішнього та внутрішнього бізнес-середовища, адаптації до нових умов. Незважаючи на вагомі напрацювання, залишаються проблеми, що потребують спеціального наукового аналізу. Зокрема, недостатньо уваги приділяється дослідженню обгрунтованості формування корпоративної культури як основи підвищення конкурентоспроможності суб'єктів господарювання всіх форм власності. Виділення недосліджених частин загальної проблеми. Методологічну базу дослідження склали наукові праці українських та зарубіжних учених, провідних фахівців, статистичні й аналітичні матеріали органів державної влади. Досліджено особливості визначення та формування корпоративної культури. Проведено оцінювання рівня корпоративної культури на підприємстві. Виявлено, що відсутність обгрунтованого методичного підходу до рейтингового оцінювання працівників й належних засобів мотивації до професійного розвитку, може призвести до втрати наявного інтелектуального потенціалу та конкурентних позицій на ринку послуг взагалі. Обгрунтовано доцільність використання методики оцінювання ефективності управління підприємством на підставі використання методу таксономічного аналізу. Обгрунтовано доцільність формування ефективної корпоративної культури як основи підвищення конкурентоспроможності суб'єктів господарювання всіх форм власності. Галузь застосування результатів. Результати дослідження можуть бути використанні усіма зацікавленими сторонами, у тому числі органами державної влади та місцевого самоврядування, провідними підприємствами регіону. Висновки: керівництву вітчизняних підприємств необхідно забезпечити формування та впровадження дієвої корпоративної культури із визначеною сукупністю матеріальних і духовних цінностей, норм і правил поведінки працівників.
Попередній перегляд:   Завантажити - 475.551 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського